JAK NA OBCHODNÍ EMAIL V ANGLIČTINĚ

10.6.2016 - Angličtina

Je Vaší náplní práce psaní obchodních emailů v angličtině? Potřebujete kontaktovat zahraniční partnery nebo informovat zákazníky? Ať tak nebo tak, základy anglické obchodní emailové komunikace se hodí každému, a tak se pojďme podívat na zásady, které byste měli při psaní obchodních emailů dodržovat.

Zásada č. 1 – Žádné vulgarismy

U formálních emailů byste se měli vyvarovat jakýchkoli hovorových a vulgárních výrazů. Používat byste také neměli zkrácené tvary. Místo I´m použijte I am. Místo You´ll napište You will.

Zásada č. 2 – Jasně k věci

Dbejte především na srozumitelnost. Nepoužívejte dlouhá souvětí. Naopak se zaměřte na jednoduché věty. Vysvětlete, proč píšete, popište situaci (problém), následně navrhněte řešení dané situace (problému). Jednotlivé body strukturujte do odstavců.

Zásada č. 3 – Neexperimentujte

Existuje spousta frází, které můžete použít (výčet anglických frází najdete zde Jak napsat obchodní email v angličtině). Nemusíte si lámat hlavu a vymýšlet větné konstrukce. Jednoduše použijte dostupné emailové fráze a neuděláte ostudu ani sobě, ani firmě.

Potřebujete inspiraci? Podívejte se, jak správně vypadá anglický obchodní email – klikněte na Jak napsat obchodní email v angličtině.

Máte zkušenosti se psaním obchodních emailů? Podělte se o své tipy a napište nám do komentářů. Jsme zvědaví na Vaše poznatky z praxe.
 
 
Mohl by Vás také zajímat článek Jak telefonovat v angličtině.
 




Zpět na přehled článků
highslide